nedeľa, marca 02, 2014 Marcela 0 komentárov

Krásny deň dámy...:-)

V dnešnom článku, som na vás chcela vyrchliť more noviniek a zážitkov, ktoré mám zo včera stále v hlave. :-)
Ale nakoniec vám chcem iné povedať...:-)
Splnila som si malinký sen a bola som pozrieť, ako to celé okolo módy "varia" fashion profesionáli priamo v centre Prahy.
Čo vám poviem...bolo úžasne. :-)
I keď je jeden deň hrozne málo, neľutujem tie kruhy pod očami ani náhodou. Spoznala som skvelý team ľudí v Škole stylu Backstage a hlavne, našla som si novú úžasnú kamarátku Jitku. :-)
Módu milujem aj preto, ako spája ľudí, ako si vďaka nej môžeme nájsť priateľov a fashion spriaznené duše. ♥
Načerpala som inšpiráciu, čo to nové som sa dozvedela z teórie a hlavne ma dievčatá motivovali...
Že sny si plniť treba a, keď pôjdete za svojím snom a urobíte pre to maximum, splní sa. :-)
Móda je hra, je tu pre nás a je len na nás, či si s ňou podáme ruky.
Každý sme jedinečný, iný a originálny.
Každý sa snažíme niečo povedať, vyjadriť...tak ju nechajme nech nám v tom pomôže. ♥

Dámy, keď budete stáť pred botníkom v tričku a jeansoch, vyberte si namiesto tenisiek lodičky a na ústa si dajte rúž a uvidíte, ako sa svet otočí... Za vami.♥








0 komentárov: