pondelok, mája 25, 2015 Marcela 0 komentárov



Dobré ráno :-)

    Niekedy je naozaj fuška priniesť vám nový OUTFIT POST. Niekedy sú proste okolnosti také, že sa jednoduchá vec zamotá tak, že nič nejde ľahko a plynulo. Ale, vraví sa, že pomaly ďalej zájdeš a tak sa teším z každého nového príspevku pre vás a hlavne, ak mám od vás pozitívnu spätnú väzbu. :-)

Dnešný outfit sme so Stankou fotili, keď bolo ráno celkom zima, takže sa Stanka bála, že prechladnem. Nestalo sa, chvalabohu. :-)


Čo už o mne veľmi dobre viete je, že milujem kombinovanie vzorov. Postupne som prešla aj k láske kombinovania štýlov, kedy niektorý z kúskov oblečenia spôsobí rozruh a dodá správnu šťavu inak celkom nudnému outfitu.


V tomto mojom outfite ním bolo fialové tričko zn. ADIDAS ORIGINALS. Mám ho už dlhšie a akosi až teraz sa mi dostáva úplne pod kožu. Čiernu farbu zastupuje elegantná vesta s fazónou a skinny jeans.


Čo sa týka doplnkov jasná voľba boli čiernobiele sneakers a camo kabelka.





Úspešný štart do nového týždňa želám. ♥



( tričko - ADIDAS ORIGINALS, vesta - F&F, jeans - NEXT, sneakers - NORTHSTAR, Baťa, kabelka - BAŤA, náramky - NEXT )

0 komentárov: