piatok, februára 28, 2014 Marcela 0 komentárov

Ahojte. :-)

Dnes som si nevedela vybrať. :-)
Vedela som, o akom trende si povieme, len som váhala, že kde ho aplikujeme.
Myslím, že vyzerá krásne hocikde a je veľmi nositeľný tam aj tam. :-)
Jeden takýto kúsok som nedávno posunula švagrinej, keďže číslo nepustilo a nepustilo. :-)
Pred pár dňami som však narazila na inšpiráciu, čo to som vysnorila a v dnešnom článku bude hrať hlavnú úlohu...Flitrová sukňa (sequin skirt). :-)
Takže, ďalší parádny trend tejto jari sú aj flitre. Veľa flitrov. :-)
Ako som spomínala na začiatku článku, perfektne vyzerá na šatách, nohaviciach ( nosí ich moja švagriná :-) ), sukniach a napríklad aj na sakách.
Tie menej odvážne z vás si môžu flitre zadovážiť napríklad na doplnkoch (kabelky).
Ale my ostatné, ktoré si trúfame, nebudeme ľutovať, pretože pri správnej kombinácii materiálov, farieb a doplnkov je takýto outfit vhodný aj na bežné nosenie. :-)
No, ale vráťme sa k našej flitrovej sukni. Nájdete ju v rôznych dĺžkach. Od mini cez midi až po maxi.
Výborne vyzerá kombinácia flitrov a pleteniny. Táto kombinácia je perfektná práve na bežné nosenie. Vyberte si farebný odtieň sukne, aký sa vám páči a oblečte si k nej pletený pulóver. Mal by byť jednofarebný bez vzorov (leopard, zebra a pod.), nech nevyzeráme ako od kolotočov.
Nechajme vyniknúť práve sukňu. :-)
Ak by ste chceli sukňu využiť na viac spôsobov, stavte na kombináciu s jednoduchým tričkom (in sú nápisy na tričkách, tak smelo do toho :-) ) alebo s blúzkami a košeľami.
A keď vám bude ešte zima, tak kľudne si vezmite rifľovú alebo koženú bundu, poprípade sako alebo ešte oversize kabát. :-)
Čo sa týka bižutérie, mala by byť jednoduchá a na istotu stavíte, ak doladíte k outfitu zlato alebo striebro.

Dámy, VYFLITRUJTE SA! :-)

Pekný deň. :-)






                                         ( Pinterest.com, Mango, Zara)

0 komentárov: