štvrtok, mája 29, 2014 Marcela 0 komentárov






     Akože, s dnešným počasím som nadmieru spokojná, ale akosi mi nepasuje do inšpirácie, ktorú mám pre vás pripravenú. :-)
Patrí skôr do horúcejších dní, kedy sme schopné na seba navliecť akurát tak plavky a vynaložiť maximálne pohyb rukou, keď dodržiavame pitný režim.
No a keďže nemávame dva mesiace prázdnin ( škoda ) a pri povinnostiach, ktoré vyžadujú chodenie po rozpálenom betóne, vyzerať štýlovo a ešte sa aj usmievať dá poriadne zabrať. :-)

Takže, moja dnešná inšpirácia v podobe BOHO STYLE vám ukáže ako byť v 40tkach v pohode a dokonca sa aj usmievať. :-)
Boho style je zmesou prvkov etno a gypsy, čiže už tu môžeme tušiť, že sa jedná o štýl veľmi pohodlný a vzdušný.
Pripomína éru hippies, svojím ležérnym a nekomplikovaným vyjadrením.
Hlavnými prvkami boho sú ľahké a vzdušné materiály, prírodné odtiene v kombinácii s divokými farebnými kombináciami , či už na látkach alebo bižutérii.
Čo sa týka obuvi, väčšinou sa nosí pohodlná a bez opätkov, ale nie je to pravidlo. :-)
Pri doplnkoch sa fantázii medze nekladú a do outfitov si môžete zapracovať obrovské slamené klobúky a šatky v štýle gypsy.
Kabelku si môžete vybrať buď jednoduchú alebo posiatu korálkami, výšivkami a strapcami.
A aby som nezabudla, čím väčšie množstvo bižutérie, tým lepšie. :-)

Vo finále si už len popri prirodzenom make-upe rozpustite vlasy alebo vyčarujte nedbalý drdol a horúce leto môže začať. :-)









 

 

 

 



 
 


 



( Pinterest.com ) 
 


0 komentárov: