štvrtok, marca 06, 2014 Marcela 0 komentárov

Ahojte. :-)

Sme sa dlho nevideli, že? :-)
Len mi teraz prezraďte, o čom by ste si dnes chceli prečítať. :-)
Intenzívne som nad tým rozmýšľala, behali mi myšlienkami nové trendy, ale aj klasika, ktorá nikdy nezostarne.
Napadlo ma však, či tušíte, čo by nemalo v šatníku správnej fashion fan chýbať. :-)
Rozhodla som sa teda, že dnes si povieme o základných doplnkoch, ktoré z každého vášho outfitu vytrieskajú maximum a vy budete za hviezdy. (teda nie, že by ste už neboli. :-) )
Takže, je ich päť. Tých pomocníkov, resp. doplnkov.
Sú to: výrazný náhrdelník, kožušina, hodvábna šatka, perly a vysoké opätky.
Prvé dva z nich, si dnes rozoberieme podrobnejšie.
Čo sa týka výrazných náhrdelníkov sú tu, aby nám pomohli dotvoriť a doplniť náš jednoduchý outfit. Použime preto, tieto skvosty práve k jednoduchým tričkám, košeliam, svetrom. Nebojte sa ani kombinácie s kožou a s inými výraznými materiálmi. Uvidíte, že náhrdelník bude tou správnou voľbou, aby ste sa zvýraznili a vynikli. Fantázii sa medze nekladú a je len na vás, aký veľký a aký farebný, váš skvost bude. :-)







( Zara, Lindex, H&M, Pinterest.com )

Ďalším skvostným doplnkom je kožušina. Je úplne jedno, či bude umelá alebo pravá. Oživí každú koženú alebo jeansovú bundičku, rôzne saká a kabáty.
Nebojte sa mixovať materiály, kožušina svedčí každému. :-) Oživiť ju môžete brošňou, v akomkoľvek prevedení.
A keďže máme pred sebou ešte pár chladnejších dní, tak nás kožušinka ešte dobre zahreje. :-)

Dámy, poďte sa zvýrazniť! 

Krásny deň. :-)






( Asos, Topshop, Pinterest.com )

0 komentárov: