štvrtok, júna 19, 2014 Marcela 0 komentárov







Ahojte! :-)



     Zbožňujem čiernu farbu. To už viete. :-)
Ale neviem, či som vám už niekedy spomínala, že zhruba 95% vecí v mojom šatníku je v tejto farbe.
Preto sa snažím to more čiernej vyvážiť farbičkami aspoň na doplnkoch.
Šatky a šály, topánky a kabelky mi poväčšine hrajú farbami poriadne. :-)
V posledných rokoch sa snažím polepšiť, ale akosi automaticky siaham po kúskoch práve v čiernej farbe. Ale mám aj dni, ako napríklad dnes, keď sa mi podarí nemať na sebe ani fň z čiernej. :-)
Čo však musím povedať je, že neodolám kombinácii červenej a malinovo ružovej farby.
Dá sa povedať, že tieto farby hľadám v obchodoch hneď po čiernej. :-)

Takže dá sa povedať, že dnes mám pre vás netradične farebný OUTFIT POST. :-)


Pekný deň, milé moje! ♥

PS: Prezradíte, aká je tá vaša naj farba? :-)









 


( košeľa - H&M, jeansové krátke nohavice - NEXT, šatka - Vintage, súčasť horehronského kroja po starkej, flip flop-y - MELISSA, kabelka - LINDEX, náramky - NEXT )

0 komentárov: