utorok, júla 01, 2014 Marcela 0 komentárov






Ahojte! :-)



    V posledných dňoch mám nasadené výrazne rýchlejšie tempo, keďže ma kopla múza a snažím sa všetky svoje myšlienky dať buď na papier alebo ich nosím zatiaľ v hlave. :-)
Z toho vyplýva, že veľa rôznych vecí sa chystá a ja verím, že všetky dovediem do úspešného konca. ♥
Ste zvedavé? :-) Aj ja. :-) V pravý čas budete milé moje prvé, komu všetko prezradím. Dohodnuté? :-)

Dnes mám pre vás také malé NEW IN, spolu s malým OUTFIT POSTom. :-)
Dávnejšie ( naozaj :-) ), som si doplnila zoologickú záhradu v mojom botníku. Sandálkovými high heels s motívom hadej kože v neutrálnych farbách.
Keďže som v nich dnes doslova zabehla s Mackou trasu "do škôlky a späť", tak musím povedať, že sú aj celkom pohodlné. :-)
Skombinovala som ich s čiernymi letnými šatami v štýle BOHO a nakoľko mi bolo ráno zima, tak čierny tenký sveter bol jasná voľba. :-)
Bižutéria sa niesla v duchu kombinácie zlata a striebra a kabelku som zvolila v bielej farbe. :-)




Carpe diem! ♥










 
( šaty - NEXT, sveter - H&M, sandálky - BAŤA, náramky - H&M a NEXT, kabelka - LINDEX )
 

0 komentárov: