sobota, júla 12, 2014 Marcela 0 komentárov





Ahojte! :-)


Keďže sme sa dlho nevideli, ako sa máte milé moje? :-) Dúfam, že si leto užívate.
My sme začali angínami, takže všetok voľný čas sa mi premenil na jedno veľké: "Mamííííí"... :-)

Tohtoročný júl sa momentálne nesie v znamení sezóny Haute Couture, ktorá je v plnom prúde a letnými parížskymi ulicami sa to hemží inšpiratívnymi ľuďmi.
Objektívy známych módnych streetstyle fotografov, ako napríklad Tommy Ton alebo YoungJun Koo sú stále v pohotovosti, aby zvečnili kreativitu Paríža. :-)
Vybrala som pre vás niekoľko záberov, ktoré ma zaujali a o ktorých som presvedčená, že búrajú všetky konvencie. V tom dobrom slova zmysle. ♥
Tak sa poďte so mnou pozrieť a vychutnať si letnú horúčku, v podobe veľkej streetstyle fashion inšpirácie. :-)


Here we go! ♥













 


 
   ( style.com/ - Tommy Ton, The cut - I ´M KOO )

0 komentárov: