utorok, júna 10, 2014 Marcela 0 komentárov






Vitajte! :-)


   Konečne som prišla na to, čo mi výrazne pomáha v tomto teple pri hľadaní mojich inšpirácií, o ktoré sa s vami vždy tak rada delím. :-) Nohy v lavóre so studenou vodou. Naozaj. :-)
Dnes som mala čo robiť, keďže svoje obľúbené stránky som poprehrabovala systémom zdola nahor a ejha, našla som ju. Tú inšpiráciu. :-)

Pozrite si so mnou pár modelov z fashion show MULBERRY Spring/Summer 2014 ready-to-wear, ktoré ma zaujali svojim letným nádychom. Ľahké materiály, na nich kvetinové vzory a dominantná oranžovočervená farebná kombinácia.
Kolekciu vytvorila Emma Hill, kreatívna riaditeľka Mulberry, pre ktorú je táto kolekcia poslednou na tomto poste.

Ready? ♥



Pekný deň a nezabudnite dodržiavať pitný režim. :-)












 
 
 
( MULBERRY Spring/Summer 2014 RTW )






0 komentárov: