nedeľa, apríla 27, 2014 Marcela 0 komentárov



     Sedím na terase nášho domčeka a pijem už druhú kávu dnes, pretože sme skoro vstávali.
Výhľad nemám síce bohvieaký, ale to príjemné ticho, slnko a vánok stoja za to. :-)

Alicka nám už znova spí, Marcelka pozerá svoju pravidelnú doobedňajšiu dávku rozprávky a môj úžasný manžel práve dovaril obed. ♥

A ja mám pre vás pripravenú teniskovú inšpiráciu ( Bei Husar, tá je hlavne pre Teba ), a zároveň vám ukážem môj teniskový WISH LIST, z ktorého by aspoň jedny krásky mohli pristáť v mojom botníku. :-)



 
 
Každé sú iné a každé ma zaujali inak, či už farbou alebo dizajnom.
 
 Určite chcete vedieť, ako a s čím ich kombinovať. :-)
A toto je práve to úžasné na teniskovom trende...kombinácie.
So všetkým, takmer všade, s farbami, so vzormi a materiálmi, s bižutériou aj bez. :-)
 
Takže, namiesto siahodlhých opisov, som pre vás našla pár outfitov, ktoré sú podľa mňa úžasné, originálne a chic.
 
Hor sa do ulíc veľkomiest! :-)
 
 
Krásnu nedeľu, milé moje! ♥
 
 
 



 
 
( Pinterest.com )
 



0 komentárov: