piatok, apríla 25, 2014 Marcela 1 komentárov


Ahojte! :-)




Začínam mať pocit, že tento rok moje obsessions patria vo veľkej miere topánkam a kabelkám. :-)
Už dávnejšie som zaregistrovala, že známe módne značky, napríklad PRADA, GIVENCHY, VALENTINO, CHANEL, atď., dodali svojim skvostom nový vzhľad v podobe rôznych fotografií, grafík a vzorov tlačených priamo na materiál kabeliek.






 
( GIVENCHY, CHANEL, PRADA Pinterest.com )
 
 
Nie každá si však môžeme takúto krásku dovoliť, pretože ako vravieva moja super kamarátka Dadka, stoja mongólsky štátny rozpočet, tak som pátrala, či my tu na Slovensku nemáme náhodou šikovné hlavy a ruky, ktoré by niečo takéto za lepšie ceny ponúkali. :-)
 
Samozrejme, že som našla. Na portáli SASHE.sk. :-)
 
A teraz vás nechám...kochajte a inšpirujte sa milé moje...♥
 
 
 
 
 
Krásny piatok želám! ♥
 
 
 
 
 


 
 

( HYNDUS SID ART, BAX, TM Sashe.sk )
 
 
 




1 komentár:

  1. Moc děkujeme najdeš nás teď i tady
    http://hyndussid.blogspot.cz/2016/01/no-jo-no.html

    OdpovedaťOdstrániť