utorok, júna 02, 2015 Marcela 1 komentárov



Krásne dobré ráno! :-)

     Keďže sa nám teploty pomaly zvyšujú, že vraj sa sukne skracujú. :-) No, tohoto som dôkazom. :-) Vyťahujem nielen sukne a šaty, ale výrazne zvyknem skracovať aj nohavice.
Nohy ukazujem celkom rada. :-)
Toto fotenie si s nami užila aj moja Marcelka, keď neplánovane nešla do škôlky. Zásadne pobehovala hore dole, nosila mi kvety, ktoré odtrhla a stále chcela byť so mnou v zábere. Musela som jej sľúbiť, že nabudúce sa fotíme spolu. :-)


V dnešnom OUTFIT POST-e hrá hlavnú úlohu puzdrová sukňa s "marble" vzorom. Tento vzor je sám o sebe dosť výrazný a zaslúži si všetku pozornosť a preto túto sukňu zvyknem kombinovať len s čiernymi kúskami.


Tentoraz som vyskúšala moje obľúbené mixovanie vzorov a k "marble" som pridala hada. :-)


Myslím, že kombinácia sa celkom vydarila a mixovania výrazných vzorov sa netreba báť. Čo myslíte? :-)




xoxo! ♥





( sveter - H&M, Top - NEXT, sukňa - ZARA, sandále - BAŤA, kabelka - LINDEX, náhrdelník - SPLEEN )

1 komentár:

  1. tie topanky su jeden velky skvost! Mohla by si dat dalsi post :)

    Pozyvam na luxusnu giveaway o setrnu kulmu Rowenta a vlasovy balicek Dove: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť