piatok, apríla 24, 2015 Marcela 0 komentárov




     Tento rok sa so svadbami v mojom okolí roztrhlo vrece. Absolvujem dve, ale teraz neviem či je to - až alebo - len. :-)
Každopádne je to slušný výkon, pretože päť rokov som nebola na žiadnej svadbe.
Pomaly začínam s prípravami a spisujem WISH LIST-y. No, už sú dva, čo vám poviem. :-)
Ak ste na tom podobne ako ja, verím, že vám tento môj dnešný článok prišiel vhod a načerpáte inšpiráciu. :-)
Čo sa týka môjho prvého outfitu, zamerala som sa na šaty a tvoria z celku ten najvýraznejší kúsok.
Ani tentoraz ma VERO MODA nesklamala a vlastne hlavne môj obľúbený eshop ANSWEAR.sk, kde som ich objavila. Sú na ceste ku mne a už sa neviem dočkať, kedy si ich zavesím do skrine. Zatiaľ. :-)




Ako je už u mňa tradíciou sandálky sú od Baťu s trendy hadím vzorom a už mi chýba len biela listová kabelka a perlový náhrdeľník. :-)

PS: Priebežne podám informácie o kompletizácii svadobných outfitov. :-)



Pohodový piatok želám. ♥


                                ( Answear.sk, Baťa.sk, inspo - Polyvore.com )




0 komentárov: