streda, mája 14, 2014 Marcela 0 komentárov






   Keďže máme vonku troch zamrznutých a ešte k tomu potom aj Žofiu, mohli by sme si dnešnou inšpiráciou navodiť troška letnejšiu náladu. :-)

Ako som vám už minule spomínala, robila som si poriadok v šatníku.
Popri zisteniach, čo nemám, som zistila aj to, čo mám ( "aha, jeeej, aj toto tu je?, a toto som si kedy kúpila?" :-) ), čiže boli to skvosty, ktorým som sa fakt potešila. :-)

Boli tam však aj veci, ktoré som akosi nevedela zaradiť. Že či ešte hej alebo už nie. :-)
Jednou z nich bola aj jedna moja obľúbená denimová puzdrová sukňa.
Bolo mi hrozne ľúto ju vyradiť a tak som zapátrala a čuduj sa svete, našla som pekných viac ako pár trendy inšpirácií, ako ju znova zaradiť do obehu bez nejakej ujmy na zdraví ľudí z môjho okolia. :-)

Ak máte milé moje, niekde zabudnutý takýto skvost, tak sa poďte so mnou pozrieť na inšpirácie, ktoré som pre vás vybrala.

Stoja za to! ♥



Carpe diem! ♥










0 komentárov: