nedeľa, februára 23, 2014 Marcela 0 komentárov

Ahojte.
Volám sa Marcela a som hrdou maminou dvoch úžasných dievčat.
Naša 5-ročná Marcelka bola už odmalička vždy, keď sa dalo schovaná v mojej skrini alebo v "lepšom" prípade v mojich šminkách alebo v mojom botníku. Vždy ma prísnym okom pozorovala ako sa líčim alebo ako vyberám a kombinujem jednotlivé kusy oblečenia. Momentálne, keď bude veľká, tak chce byť modelkou a speváčkou súčasne.
Už sa teším, ako sa nám vyprofiluje naše druhé usmievavé ani nie ročné slniečko Alicka.
Niekedy, keď sa na ne dívam, myšlienky mi uletia k časom, keď som bola taká ako ony. Musím sa usmievať, pretože tam , na tom úžasnom sídlisku, v tom útulnom byte, vidím svoju mamu ako šije. Ja sa hrám s gombíkmi, beriem do rúk kúsky odstrihnutých látok a obdivujem ich.
Tu sa akosi zrodila moja vášeň pre módu.
Keď mama sedávala za šijacím strojom, ja som sa snažila z tých kúskov látok, ktoré mi nechala, vytvoriť oblečenie pre moje bábiky...
Tie najkrajšie z nich už oblieka svojím bábikám naša Marcelka.
ako tak šiel čas, pamätám si ako som v siedmej triede nosila ako jediná náhrdelník z bielych umelých perál, ktorý mi darovala moja úžasná stará mama, brošne k blúzkam a tričkám a moja najobľúbenejšia farba bola čierna.
V prvom ročníku strednej školy, som na školskú diskotéku dorazila v bielej blúzke, červenej sukni a v čiernych členkových čižmičkách.
Môj prvý sukňový kostým som si vyprosíkala ako 14-ročná a to rovno v červenej farbe.
Posledný maturitný ročník sa niesol v duchu bielej farby a úzkej, tzv. pencil skirt sukne. Stužkovú som pretancovala v krátkych bielych čipkových šatách, ktoré mi ušila moja mama. Dodnes nezabudnem, ako som po celej Bratislave zháňala biele lodičky. Poviem vám, v roku 1995 to bola naozaj fuška.
Módu milujem.
Keď mám tour de obchody, zabúdam na čas a tašky s novými kúskami schovávam pred manželom do tmavého kúta mojej skrine. Veď to poznáte, však?
Milujem čipku, perly, čiernu farbu, puzdrové sukne, legíny, vysoké opätky, šatky a šály a hlavne čisté línie, kvalitné materiály - čiže MINIMALIZMUS. Veta, "v jednoduchosti je krása" - to som ja.
Tak vitajte, dúfam, že u mňa nájdete inšpiráciu, rady a pootvoríme spolu dvere do sveta plného farieb a zistíte, že móda je úžasná.
Tak teda poďme na to....

0 komentárov: