utorok, júna 03, 2014 Marcela 0 komentárov






     Ahojte moje milé,


včera som mala hrkací deň. :-) Niekto tam hore so mnou pohrkal a postavil ma nie na to isté miesto, ale troška vedľa.
To pohrkanie bolo poučné a dá sa povedať, že pozitívne poučné. :-)
Zistenie mám asi takéto: napriek tomu, že situácie občas bolia a poriadne, v tesnom závese má život pripravené jedno úžasné prekvapenie. ♥
A pre mňa bolo moje včerajšie prekvapenie takým malým, ale predsa zadosťučinením.
Keď príde čas, tak vám ho prezradím...:-)

Ale na dnes mám pre vás zatiaľ "len" nový OUTFIT POST. :-)
Je to kombinácia materiálov v monochromatickom farebnom prevedení.

Kombinovala som bavlnu a satén s umelou kožou. A to všetko viacmenej v...jasné, že viete. V čiernej. :-)
Pri doplnkoch som stavila na leoparda a moje super neónové sneakers. ♥





Želám vám, nech sa vždy všetko zlé, na dobré obráti! ♥









( tunika H&M, koženkové legíny CALZEDONIA, sako ZARA, náramok ZOOT.cz, kabelka LINDEX, sneakers LIDL )






 

0 komentárov: