streda, apríla 15, 2015 Marcela 0 komentárov



Dobré ráno. :-)

     Po vyše mesiaci som tu opäť a sľubujem, že ďalší článok nebude zase až o mesiac. :-) Momentálne ma zamestnáva jedna z chystaných noviniek, konkrétne nová vizáž blogu, na ktorú sa môžete tešiť už čoskoro.

Keďže si jar pomaly otvára dvere, bolo treba prevetrať kreditku a čo to nové zadovážiť do šatníka. Myslím, že som vám ešte nespomínala, ale už dlhšie sa vraciam k značkám Vero Moda a Only. Páčia sa mi ich jednoduché a štýlové kampane, plné najnovších trendov a úžasnej kombinovateľnosti.
Po pár kúskoch som siahla u našich susedov v Česku, ale veľmi mi chýbal slovenský eshop, ktorý by ponúkal túto skvelú dánsku módu.
Popravde som trošku našim susedám závidela, že majú multibrandové eshopy, z ktorých sa dá naozaj vyberať. Napríklad taký Answear.cz, na ktorý som natrafila úplnou náhodou, keď som snorila, kto v našich končinách ponúka slušný výber nielen týchto skvostných severských značiek.
Ako som však v zápätí zistila a moje sklamanie bolo veľké, Answear.cz obliekal len české baby. Pár mesiacov som chodila po inšpiráciu práve sem a pomaly som sa zmierovala s tým, že to tak zostane.
Predpokladám však, že môj "fashion guru" na mňa už nemal nervy, zariadil, aby tento parádny eshop prišiel k nám obliekať aj slovenské dievky a ja som mala zase o čosi častejšie prievan v peňaženke. :-)

Keďže sa nedá všetko naraz a na Answear.sk majú toho fakt kopec, mám malý jarný wish list.
A nie je celý v čiernej farbe. :-) Neveríte? :-) Nuž, "spring is in the air" aj u mňa! ♥

Majte pekný deň. :-)

PS: A dajte vedieť, ako sa vám Answear.sk páči. :-)









http://www.answear.sk/



0 komentárov: